marți, 7 iulie 2015

Ooopppssss...greseala mea...sau nu :)))))

Asa m-am saturat de atata politica, inundatii, zapezi, crime si babe violate...insa is momente in care locul de munca poate fi foarte funny...
Intram astazi linistita in Antena, cand, din platoul C (noul platoul al observatorului) ies doi baieti ce ma saluta respectuos.  Nu ii mai vazusem pe aici si brusc in minteam mea :"sa fiu a naibii, ne-au adus in sfarsit operatori noi, in sfarsit completam turele..?"in fine le raspund politicos si ma asteptam sa se prezinte insa nimic....s-au intors si au plecat, unul dintre ei (cel mai mic si mai pricajit)s-a intors sa ma intrebe unde ii iesirea...iar eu cu gura mare si pusa pe glume i-am trimis la MCR (la subsol). Abia cand au deschis usa mi-am dat seama ca era Marcel Pavel cu nu stiu ce artist dupa el si ca fusesera invitati la Observatorul de 16:00... am zbughit-o pe usa in platoul B si nu am mai iesit...iar dupa vreo 20 de minute se tot intrebau astia pe aici cine i-o trimis pe invitati la MCR :)))) sa tot fi "artist" si sa tot fi rrcunoscut exact cum am facut eu .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu