joi, 2 iulie 2015

Bine am revenit...asta asa de inceput

Hey, buna...dupa ce mi-am făcut blogul si am scris de vreo 4-5 ori am disparut brusc...dupa atatia ani mi-am adus aminte de existența sa si ce credeti......probabil voi mai scrie si de data asta de inca 4-5 ori si iar voi disparea brusc. In fine...
Vreau sa va povestesc ceva ce pe mine m-a impresionat, daca pot spune asta. Zilele trecute am început sa editez un eveniment (video), toata lumea stie ca eu lucrez foarte bine sub presiune dar mai ales daca stau de vorba cu cineva in timpul lucrului...
Am ajuns acasa de la serv pe la 15:00, am mancat, m-am uitat la tv, am si moțăit vreo 2 ore:)) , abia pe la 22:20 m-am dat jos din pat si am inceput să editez...m-am tot fofilat vreo 40 min (parca nu eram in elementul meu) cand intr-un final a aparut ajutorul meu de nădejde: Cristi (cine nu are un Cristi. ...sa isi cumpere)...lesinat de somn si plictisit a rezistat langa mine pana la 5 a.m. cand am plecat la serv...surpriza mare a fost ca aceasta experienta  s-a repetat...prin urmare...Iti multumesc iubix pt tot sprijinul si sper ca pe viitor sa inveti si tu editare....  :)))).... nu din alt motiv, dar stii ca eu editez doar noaptea si ma cam ia capul....
Pe data viitoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu